O zi frumoasa de primavara 25 02 2012

O zi frumoasa de primavara, 25 02 2012, impreuna cu Vasile bunul meu prieten si mentor, admiram zborul de curatire… Am strabatut gradina, prin zapada care alta data depasea 80 cm, acum neaua era un covor subtire si murdar. Nu mai gaseai frumusetea si farmecul omatului fin si de un albu curat.

In stupina activitate intensa, albinutele deja iti facusera toaleta (zborul de curatire), multe inca mai zburdau la urdinis sau in fata stupului. O bucurie imensa m-a cuprins la auzul acestui spectacol mirific… iubesc albinele si iubesc pe Creatorul lor!

Imi era dor de a lucra in stupina. Nici vremea, zapada si gerul, dar nici starea mea sufleteasca – durerea si tristetea despartiri de persoana iubita, scumapa mea sotie si imparateasa inimii mele Estera –  nu-mi permisesera sa retraiesc aceea bucurie si implinire pe care o simpt cand sunt in stupina.

Stresina casei curge continu, zapada se topeste, orchestrand un spectacol magistral… In interiorul meu si inima-mi picura la fel de intens de dor, de durere de trstete… Ranile cer timp pentru a se vindeca, dar si asa ziua aceasta este diferita, pentru ca si eu numai sunt ca inainte. Pierderea persoanei iubita imi creaza sentimentul de amputare.

Razele soarelui iti aduc mangaierea unei zile frumoasa de primavara. Si viata omului poate fi privita ca o sucesiune de anotimpuri, ca o multitudine de sezoane in care aducem rodurile potrivite. Acum este sezonul dureri, tristetei si al lacrimilor pentru mine. Care este rodul potrivit pentru acest sezon?  Cert este ca daca nu ar fi fost fundatia de neclatinat: credinta in Isus Hristos, cel rastignit pentru pacatele fiscaruia dintre noi, ingropat si inviat din morti, care sade la dreapta Tatalui, unde mijloceste, si unde a pregatit un loc  pentru fiecare care ii este credincios; fiinta mea ar fi fost cuprinsa de o disperare cumplita.

Zbor de curatire 2012 02 25 stupina Tg Jiu

Hranire turte proteice 2012 02 25 N8 Stupina Tg Jiu

Hranire turte proteice roiuri 2012 02 25 N3  Stupina Tg Jiu

About Ionel Nistor

Personal Weblog Education
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

